Sunday, May 2, 2010

Waaa ahad yang lain


Aaaa semalam saya kata esok ahad msti bosan kan? Harini punya ahad takdelah bosan sgt :D Kenapa? Kau gi mana2 ke dina? Takdelah, bknnya buat apa2 sgt pun.

Mula-mula mandi and then belajar sains sikit. Ok ngantuk. Aku tnye mama, ma.. mcm mne nk hilangkan ngantuk? Mama ckp, meh belajar dekat pondok luar ni. Belajar ngan mama, takdelah ngantuk. Tiba-tiba pp balik, haih aku stop belajar ;p Lepas pp balik je aku dh tk belajar dh. Sebok dgn camera, sebok tgk tv. Nak tau tak nk tau tk? Pp belikan bungaaaaa untk mama ;D Untk birthday mama.



Pipi and mama

Meh buat keje kat luar dengan mama ;D


Aku gelak ann, bajet je pp ni. Hahah. Pastu dia bgi dkat mama, mama gelak. And say thank u. Tengok2 ann, bunga plastic -,- Bertambah laaa mama gelak. Mama ckp, bertuah betul. Ingat kan beli bunga betul. Pp gelak je, and dia kata dia dh beli bunga betul tp layu -_-" Apa laaa pp ni.

Bunga plastic ;p



Awam

Papa comel buat peace ;D
Papa ckp, ni msti awek pp belikan. Hahaha pp kata mana ada. Papa time ni main chess dlam laptop. Haha, papa focus gila dooo. Taknak kalah. Angah pulak kasi kek resipi rahsia kat mama ;D

Papa menang :0



Lepastu apa lagi aku buat? Ohh yaaa aku, awam, nana angah and pp main webcam kt laptop angah. Kelakar gilaaaa xD Tergelak2 kiteorang. Lagi2 tgk angah main webcam sorang2. Tergelak2 sampai nak ter ter ter.. ter apa? Fikir sendiri laaa. Sakit mulut aku asyik gelak je. Lps main webcam on fb jap. Then tolong pp buat kerja dia. Dia dh tension buat kerja-kerja arkitek dia tu. Haha. Belum bukak company sndiri lagi ;p Hmmm td dia lukis, aku tlong warna je. Best, sbb aku kn nk jd arkitek ;D Heehaaaa.


Ok and then pegi carrefour pulak. Beli barang2. Barang banyak dh habis. Ok tu je la aku nk cerita. Haha tp alhamdulillah laaa harini tk bosan. Mcm hari ahad lain, msti bosan.


Ooo btw td best jugak tangkap2 gmbar ngn awam


Haha tak jadi -,-

Ni pun tk jdi la ;p

Apa motif? Saje jeeee ;p

No comments:

Post a Comment