Thursday, November 12, 2009

What's up ?

Hell o Guys :D

Exam dah habis && cuti makin dekat. Kita harus bersyukur kepada Allah s.w.t kerana kita masih hidup sehingga hari ini :) Apa nak cerita eh ? Exam ? Okay la jugak, kann. Dah dpat result paper sket2, kejap je kan ? I got eighty one- BM, walaupun sket tapi meningkat la daripada result exam dlu.

I got eighty five- Sejarah, meningkat jugak sebab dlu dapat 79 atau 80 camtu, tak ingat. And I got eighty one- Kemahiran Hidup, I got eighty two- Mathematics, I got seventy- Science :( && I got eighty seven- Agama Islam :) Untuk BI, Geo, Seni, sivik tak dapat lagi. Maybe dapat kertas hari ni. Eh lupa pulak ! Gue dapat sixty two dalam matapelajaran Pendidikan kesihatan. Enggak pa pa dech kalo P.Kesihatan dapat D, karna mata pelajaran ini enggak penting sama sekali.

Okay, dah habis la ni pasal exam, nak cerite pasal lain. Smalam aku haaappy sangat xD, nak tau kenape happy ? Ade la, mane boleh tau, ahak. Alhamdulillah aku dah ade 5A, Amira kawan la dgan aku. Sure kau pun boleh dapat 5A maaa :) && Msti terhajat lah keinginan kau tuh nak dapatkan Camera Nikon :) Good luck beb, aha.


Okay, my seorang lagi kawan. Syira, knp kau cakap kat Sofea yang kau tengah gaduh dengan GQ'S ? and kau cakap especially Dina ? What's wrong huh? Kiteorang pelik lah, aku ngan Amira taknak gaduh gaduh ngan kau. Nak baik baik dengan kau :) Okay nanti jomla hang out ke, makan makan kat MCD ke, takde lah gaduh gaduh lagi.PEACE NO WAR!

Sudahla sudah, gue mau ke skolah karna gue rajin :D Lastly, good luck for SPM candidates especially for my Sistah, Dini Dalila. Bye bye bloggers.

1 comment:

  1. Wohoo pengakuan berani.

    You should write this 'apa masalah kau?' bukan 'whats wrong?'.haha

    Kau tggu je la aku habis SPM.Kau nangis kot!I'm off to university.Wooohoooo!Be jealous.haha

    ReplyDelete