Friday, November 13, 2009

Not in the mood yahhhhh

Smalam dah tau semua markah kan? ecxept BI and Geografi right ? hehe, berita baik buat gue.. Gue dapat sembilan puluh satu dalam matapelajaran English,markah Geografi adalah tujuh puluh lima sahaja dech :D

Jadi, kalau ikutkan semuanya yaa,, gue dapet 7 A 1 B. Aduhh rugi banget dech sainsnya, kenapak sich gue bisa dapat B ! Katanya mama, gue dapet sains B karna enggak belajar samak dia, mungkin benar. Gue bisa dapet Sejarah & Geografi A karna aku blajar samak mama tauuk ! Tapi enggak apa2 dech, gue tetap bersyukur samak Allah karna gue masih bisa dapet AAAAAAA. Alhamdulillah * bace semue ni dalam bahasa indonesia, hee


Pasal title kat atas ni, memang sape yang makan cili terasa pedasnye ! Malas nak cerita, tapi dorang ni memang ar pelik ! Tak habis-habis gadoh ! Yang sorang tu tak habis-habis sakitkan hati aku ! * Kan aku dah gne tanda seru da! Lepas tu carik gado ngan orang, apalah masalah die.

Dah dah malas nak kutuk kutuk, Dina.. istighfar banyak banyak kepada Allah, Astaghfirullahalazim:) Esok kalau tak mengantok nak pegi jogging lah. Eh eh btw, tadi baru ada masa nak buat facebook.. Sebelum ni nak buat tapi asyik asyik malas malas malas. So add lah okay, love yahh <3

2 comments: