Monday, April 12, 2010

Kami dah tua,lalala


Weh hello miss, hello miss ~ Idlan ponnn ponnn


Assalamualaikum, ehh penah jawab tak bila aku bagi salam? Hehe. Keee baca je? Ok apa2 je lah. Dah lama tak update T_T Sori sori sori..* Ahh super junior ^_~ Aku nak tunjuk gambar Kami Dah Tua, kami tuu aku ngan angah.Tade keje td, intrnet mcm hape -_-" Pegi edit gamba. Best tergelak-gelak sampai aku terkentut. Upppsss! Jap aku nk ckap pasal choral speaking, oooo kelas kualiti bagilah kerjasama. Penat aku * Aaaa tipu tipu ;p



SEBELUM





*



*



*



*



*


*



*



*



*



*





Oooo bab gelakkan orang nombor satu!






*



*




*



*



*



*



*





READY?






*




*



*


*


*
MAK AI.SILAP LA.MAK AI


*


*


*


*


*




*




*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*

*


*


*


*


*


*


*

SELEPAS



OLOH OLOH TOMEY TOMEY

Haaa kau jangannn, gelak sampai terkentut..aku boleh bau tau dari sini. Pengsan aku.Bukan patutnya kau ke yang pengsan tengok muka comel kitorang? Mmg tak boleh blar je muka ;D Ni angah la ni punya keje. Angah cakap ann, semakin tua semakin comel ye kita xD Okay aku nk buat dialog sikit.

Dina: Jangan lupa call saya ye. * Bajet bibir shomelll. Wekkk ;p
Angah: Aaaaa.What are you looking at?

Angah macam Mrs. Bean

*Weh bantal ada kat atas kepala aku, nana letak. Bye

No comments:

Post a Comment