Thursday, April 22, 2010

Digi, ohh Digi..

Hello hello hello, assalamualaikum. Apa khabar apa khabar? Saya selsema sikit. Ok bai.



Ok, apakah motif saya letak gamba ni? Anda nmpk adakah ini rumah merah? Atau biru? Ehh ni rumah kuning daaa. Bukak mata besar2 sampai terkeluar pun takpe, okeh? Dah mula ayat skema dia tu.

Seperti yang anda semua tahu, rumah kuning telah menjadi juara dlm semua rumah sukan. Anda percaya? Ohh maaf saya tipu anda. Yeah, rumah Hotlink menang kan kan lawan ape? Lawan bo? bo? bo? Booolaaa la adik-adik. Yang kedua rumah sapaaa adik-adik? Rumah celcom. Adoii, kenapa Digi? Kenapa tak boleh lawan? Baiklah saya amat terima hakikat yang rumah kuning kalah. Takpe, takde rezeki. Lagipun kan kan kan, merah menang laa. Merah untk Man Utd. Wahahaha xD

Tp kan, bila tgk balik rumah merah penyepak-penyepak bola dia, perghh semua terer2 nampak. Cehh dah kembang laa tuu? Haha, apa2 pun congratulations kepada seeeemuuuaaaa penyepak2 bola. Hehe. Tp kan aku rasa kalau aku join team kuning main bola, gerentiii menang.

Haaa dah dina, dah! Jangan perasan. Ok, baiklah.


Jap, nak msuk bab choral speaking jap. Tak puas hati ni prgerakan still tak sama. Then ada yang nk jerit2. Sabar je laaa, ok bai ;p


No comments:

Post a Comment