Thursday, April 29, 2010

Alaaa, harini ke?

Tuesday is the wooorst day!
When it is time for PJ,
Dear god, I want rain ! I want rain.
So, we don't have to run arouuund the field again.


Oh anda anda sekalian. Saya harap anda enjoy apabila menyaksikan choral speaking 2 Kualiti. Okeh yang warna purple tu, bila tiba masa tu, awk awk pndg saya eh? Saya jadi solo, baca yang ni. Nanti saya jerit kuat2 eh? Ok bai.

Aaaaa, awk tgk tajuk atas tu? Alangkah indahnya kalau competition ni lama lagi. So boleh practice banyak2. Harini weh, dup dap, dup dap, dup dap. Yahh cuak kot, tiba2 tahun ni mcm banyak pulak saingan. Kalau kalah, oral tak dapat A. And then adela malu sikit ann kalau 2 Kua tak menang. Hmm Ya Allah, harap2 2 Kualiti menang pertandingan choral speaking ni.

Tadi kiteorang practice, tambah sikit2 lagu ann. Ye arrr bila kira masa, omg. Only 5 minutes & 3o seconds. Kiteorang practice dalam pukul 10 smpai 11 lebih. Alaaa tp aku bkn datang pkul 10 punn xD Terlewaaatt, hehe. Cuak kot, smpai2 tak tau nk carik kt mne. Pusing2 satu BTHO. Hahah tade la smpai satu BTHO. Pusing satu sekolah laa, malu kot xD Dahlah time diorang rehat, haih.

Btw, tadi dpt tengok awekss Jusdeep. Bajet je tunjuk kat semua org ;p And and dpt tgk handphone Syafiqah, bestnyaaaaa. Nak jugak nak jugak ;(

Ok lah apa2 pun, nak cakap good luck 2 Kualiti. Kita dah usaha, then tawakal pada Allah je, ok? Nnti kalau aku rajin, aku taip lah script kiteorang. Bai, assalamualaikum.


2 KUALITI giliran yang ke tiga,

jangan nervous ye anak2 :D


No comments:

Post a Comment