Tuesday, January 19, 2010

Emoi dan Locoi











Happy birthday to you
,
happy birthday to you, happy birthday to Nana and Awam, happy birthday to you.
Ok now now now dah pukul berapa? Dah pukul 12.30 a.m. That's mean dah masuk tarikh dua puluh haribulan satu dua ribu sepuluh. Hari semakin tua adik kembar aku ^ ^ , hehehe. Okay mari kita share2 cerita sekejap.

Diorang ni kan kadang2 baik, kadang2 ya ampunn tolonglah. Memang enggak tahan sama sekali. Tapi kadang2 comel jugak ;D Bila nana tido, eee gemoi betul. Kalau awam pakai songkok eee locoi betul. Hahaha korang msti tk pham apa aku ckp. Nana diberikan gelaran gemoi sebab tuuuttt. Awam diberikan gelaran locoi, tak tau ape sebab -,-. Angah la, dia yang main reka jeee. Dia rasa nama tu comel kot.

Sekarang dia darjah lima, berapa byk kali aku dh bagitahu?
Diorang ni nak sambut, soo ada party. Maybe Sabtu malam. Buat malam sbb ye la, mama sekolah pagi tuh. Aku pun skolah, malas nya aku nk gnti skolah tau tak. Oklah apa2 pun nak ucapkan, Selamat Hari Raya. Eh hari raya pulok. Selamat hari jadi la. Baiklah adik-adik, semoga panjang umur, jangan nakal nakal.* asl bajet sgt ayt aku? haha.


Ok tu je lah aku nk update, nak tido. Dah cuak dgr alam jiran aku ni. Ingat bajet nak call polis, haha. Tapi angah pulak tak kasi ussha dkat luar. Podaaaaa.
MAY ALLAH BLESS U, NANA AND AWAM ^_~


No comments:

Post a Comment