Wednesday, December 23, 2009

Soo tired but still happy part 1

Assalamualaikum and hello hello how are you? Im fine thank u :')

Smalam smalam best best gila gila. Kesian aku best sampai gilaa, haha. Harini baru boleh update sbb tiba2 blog ni buat problem smalam. Eh blog ohh blog, dduk diam2 boleh tak? Tembak kang baru tau.

Aku nak cerita ni aku, amira(birthday girl), syira& aida& fae& atikah hang out. Kiteorang nak smbut birthday Amira padahal dah lepas, tp takpelah skarang baru ada masa. And and sekarang baru boleh jumpa balik sekian lama dah tak jumpa, haha. Jap jap Aida alim gilaa, haha ;D


Okay mula2 pergi sekolah nak tengok kelas even dah tau pun result kelas sebenarnya,haha apelaa bazir masa je* tak baik! tak baik.





Then jalan jalan jalan tiba si birthday girl kan kan dgn syok tgk gmba2 kt camera syira, jeng jeng jeng dia terpijak lumpur. Adushh kesian Amira -_-"

Lpastu cik Amira sanggup pulak bkk selipar nak jln pergi petronas. Pegi petronas sbb nak basuh kaki and selipar crocs dia* wooohoo crocs.





Terus pergi Mcd lepas dah pergi petronas tu. Huhh penat kott jalan, ahhh pakcik ohh pakcik taknak tumpangkan saya ke oi? Syira, atikah and aida dah jln kat depan dah. Aku, amira& faezah yg terkedek2 mcm atok itik kat belakang.

Ahh dahla kaki aku sakit pakai kasut Nana. Terpaksa, sbb kasut aku entah kuda curik kot -_-"


&& Selamat atikah and syira baik nak tukar tukar kasut ngn aku jap*thanks. Atikah ngan syira pakai, wow tinggi duhh. Kalah amira ;p

Dekat Mcd makan2 and then tangkap gambar and then pergi tndas. Tuh je la keje kiteorg kat Mcd, aha. Sambung next entry yahh.



No comments:

Post a Comment